Silje Molland Løkstad har tittelen lastemann. Det er rekrutteringsstillinga og pliktvegen ein må gå for å bli pilot.
Ved Airlift sin base i Kinsarvik arbeider det sju pilotar. Ingen av dei og få av dei andre tilsette har budstadadresse i nærområdet. Skiftordninga er 14 dagar på og 14 dagar av.
Arne tok over som basesjef i 2009. For han vart det meir og meir administrasjonsoppgåver heller enn ein pilotkarriere.
Basen er strategisk plassert, midt i det som er eit kjerneområde for kraftbransjen. I tillegg flyr Airlift om lag 300 turar opp med folk som skal til hytta si, på jakt eller sauesanking i løpet av eit år.
Ein byrjar ikkje med dette fordi ein vil bli rik. Det er interesse og lidenskap som driv
Lars Thorup, basesjef-flygar
Medan flyindustrien er i djup krise om dagen, går det meste sin vante gang i helikopterbransjen.
Mange av dei tilsette bur i brakkeriggen Airlift har plassert oppe ved basen når dei er på jobb.
Nokre av dei største kraftverka i landet ligg berre ein kort flytur unna basen i Kinsarvik.
Basen i Kinsarvik, der den er i dag, vart etablert i 1987, medan det vart starta opp helikopterteneste i bygda alt i 1982.
Så lenge kraftbransjen er ein god kunde, blir me. Dei er grunnlaget for det heile.
Arne Opheim, basesjef Airlift Kinsarvik
Lastemann på 7. året: – Så lenge eg kan fly til slutt så er det verd det
Drøymer du om å fly? Ikkje berre om å slita passasjersetet, men om å vera den som styrer eit helikopter. Karrierevegen er ein av dei som kan gje arbeid lokalt i Hardanger.