Introduserer ny Røldal-kolleksjon

Illustrasjonsfoto: Røldal.

Illustrasjonsfoto: Røldal. Foto:

Artikkelen er over 7 år gammel

Merkevaregigant fyller magasinet sitt med stor reklame om skibygda.

DEL

Supertilbod: 5 kr for alt innhald på nett i 5 uker

I forkant av skisesongen kommer Norrønas nye Røldal-jakke ut i butikkene. I tillegg trykker merkevareprodusenten 9 sider med tekst og bilder fra skibygda i siste utgave av gratisbladet, Norrøna Magazine .

- God gratisreklame, mener RFC-arrangør Pelle Gangeskar.

- Dette er en utradisjonell og avansert form for merkevarebygging. Norrøna lager en identitet rundt et produkt som er mye mer enn den jakken. Måten de gjør det på gjennom røldalkolleksjonen er så positivt ladet. Det synest vi er veldig stas for Røldal og hele Odda kommune, sier Gangeskar.

I bladets artikkel blir skibygda omtalt som en himmelsk plass for vinter-kåte mennesker:

Det er noe med Røldal. Noe som er vanskelig å sette fingeren på. Kanskje det er beliggenheten, at bygda bare dukker opp, midt ute i den norske fjellheimen på andre siden av tunnelene. Kanskje det er menneskene: de ser ut til å ha en medfødt ro, de sitter utenfor lokalbutikken, de har nettopp handlet urimelig dyre dagligvarer, og har de satt seg ned med en kaffekopp, og det er krig i Irak, det er krig i Afghanistan, men i Røldal kan man sitte med en kaffekopp og snakke om norsk jordbrukspolitikk og snøen som falt i fjor.

Røldal er en slags meditasjon.

Røldal er Zen.

Røldal er Yin, og på en måte, Yang.

Kilde: norrona.com

LES MER I NORRØNA MAGAZINE HER

Artikkeltags